Vandaag is het zover!! - Reisverslag uit Rijssen, Nederland van Erica Sluis - WaarBenJij.nu Vandaag is het zover!! - Reisverslag uit Rijssen, Nederland van Erica Sluis - WaarBenJij.nu

Vandaag is het zover!!

Blijf op de hoogte en volg Erica

14 Juli 2014 | Nederland, Rijssen

Na heeeeeeel lang wachten mag ik vandaag eindelijk in het vliegtuig naar Vietnam stappen!! Afgelopen week ben ik erg druk geweest met de voorbereidingen voor mijn reis. Ik kijk uit naar de verschillende projecten waar ik vrijwilligerswerk ga doen, onze backpack-trip en het ontdekken van de cultuur! Via deze blog kunnen jullie mijn eerste, grote reis in de gaten blijven houden :)

Liefs Eer

  • 14 Juli 2014 - 19:27

    Annemarie:

    Heel veel succes en plezier Eer! Ik zal je verhalen zeker in de gaten houden! Liefs, Ann ♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erica

Actief sinds 14 Juli 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 4048

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 28 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: